Og hvad med servicen?
- Formidabel. Kompetent og effektiv service af et konstant smilende og hjælpsomt personale. Selv nåede jeg ikke at snakke med køkkenet, men jeg fornemmede, at der var god kommunikation mellem dem og vores toastmaster. Personalet fandt hurtigt ud af, at jeg hverken drikker rød- eller hvidvin, og de skænkede uopfordret asti til mig i stedet, hvilket var et stort hit.
Var der en særlig detalje som I oplevede som særligt vellykket?
- Vi havde bedt om at bordene ikke blev stillet dobbelt, da vi gerne ville have at man skulle kunne føre samtaler henover bordene uden at skulle råbe. I frygtede at det ville blive for klemt pga. de mange glas, men alle gæsterne har efterfølgende fremhævet netop de smalle borde som en meget positiv detalje, da man uden besvær kunne føre samtaler på tværs af bordene.
- Både køkkenet og tjenerne var med på at drille min onkel lidt, da han uventet havde meldt sin ankomst blot to dage før brylluppet, så bordplanen og opdækningen måtte ændres i sidste øjeblik. De udførte en lille gimmick til perfektion til både min onkel og de øvrige gæsters store fornøjelse.
Hvad har overrasket jer mest i forhold til samspillet med Hornstrup?
- Det er første gang vi har arrangeret en fest "ud af huset", så vi har ikke noget at sammenligne med, men jeg kunne ikke forestille mig, at det kunne have været forløbet bedre andre steder.
Vi har følt os helt trygge undervejs i forløbet, da vi altid har kunnet få svar på de spørgsmål, vi måtte have. Og så bliver man i øvrigt altid modtaget med smil og varme af alle, når man træder ind ad døren hos jer.
Hvordan oplever I forholdet imellem det man betaler og det man får på Hornstrup Kursuscenter?
- Kuvertprisen er ifølge flere vi har snakket med yderst rimelig.
Hvordan vil I beskrive Hornstrup som feststed med 3 ord?
- Over al forventning!